Ben ve İlk Yazım


BEN

Öncelikle kendimden bahsedeyim. Adım Oğuz Bahadır, soyadım Bozkurt. Yaşım 16, 22.02.1999 doğumluyum. İstanbul'da ailemle beraber yaşıyorum ve 10. sınıf öğrencisiyim.
Bir blog sitesi açmam için İngilizce dersimizde kitabımızda ilgili birer parça vardı ve öğretmenimiz sınıftaki herkese ''Hiç blog'u olan var mı?' diye sormuştu. Sınıftaki kimsenin yoktu. Blog yazan kimse yer almıyordu bizim sınıfta. Garipsedim. Sonra biraz düşündüm ''keşke benim bir blog sayfam olsaydı da parmak kaldırabilseydim.''  Bende merak saldım ve yapayım dedim. Daha ilk adımım bakalım hayırlısı. Benim burada belli bir konum olmayacak. Konularım hep değişik olacak birbirinden bağımsız da olabilir ama hep benim düşüncelerim, fikirlerim, hayallerimden oluşacak.
En önemli ricam, yazılarımı okurken sayfamın başlığını göz ardı etmeyin lütfen.

Veee bu da ilk yazım... İnşallah burada ilerleyebilirim. Takipte kalın, çok değişik yazılar yazabilirim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar