İnanmış Bilim İnsanları 2



''Bilim İnsanları'' adlı kategorime yazmaya devam ediyorum. Yazılar kısa kısa olduğundan dolayı tek yayınımda 2 bilim insanından bahsetmek istiyorum. Dün Dr. Allan Sandage'den bahsetmiştik. Bugün ise Prof. Walter L. Bradley ve Prof. Earl Chester Rex'den bahsedeceğim.

Prof. Walter L. Bradley

Teksas Üniversitesi'nde Mekanik Mühendisliği profesörü olan Bradley, 'Hayatın Kökeninin Sırrı' adlı kitabın 3 yazarından biridir. 
Tüm evrenin, canlı cansız herşeyin bir tasarımın ürünü olduğunu ve bunun delillerinin her yerde var olduğunu savunan Bradley, bir Yaratıcı'nın varlığına olan inancını şu sözleriyle vurgulamıştır:

‘’1987 baharında bir iş için Cornell Üniversitesi'nde iken Hristiyanlık ve bilim üzerine bir konferansım oldu. Bu konferansta bilimsel kanıtlarla Allah'ın varlığını gösterdim.’’

Prof. Earl Chester Rex

Washington Üniversitesi'nde ve Güney California Üniversitesi'nde yardımcı profesörlük, fizik doçentliği ve profesörlük yapan Prof. Rex bunlarına yanı sıra Amerikan Fizik Enstitüsü üyesidir. Tüm evrenin sahibi Allah'ın olduğunu ve ona yine Allah'ın gücüyle hükmedilmediğine inanan Prof. Rex, bu düşüncesini şöyle dile getirmiştir:

‘’Kainatın oluşunu açıklayan ve ona hükmeden kanunları belirten modern teoriler, Allah fikrinin dışında bir düşünceyle ortaya konduğu zaman, son derece karmaşık ve girift bir karanlık çıkmaza girerler. Ben şahsen Allah'ın varlığına inanıyor ve O'nun bu kainata hükmettiğini kabul ediyorum.’’
''2001 'Kuran Bilime Yol Gösterir' kitabından faydalandım.''

Yorumlar

Popüler Yayınlar