Her Şeyden Birazcık

Her Şeyden Birazcık



Şu aralar yaşım gereği gençliğimin baharını yaşıyorum (Bu kimi zaman sonbahar da oluyor, kimi zaman ilkbahar da oluyor..), e tabii bir de tatildeyiz ya kebap yani. Ergenliğin doruk noktasında olduğum için kafalarda bir hayli karışık. 2 hafta sonra okullar açılacak, 11. sınıfa başlayacağım. Sayısal seçtim(MF), İnşallah bir şeyler yapabilirim. Bu yaz cidden çok düşündüm, aşırı derece düşündüm ve hala düşünüyorum. ''Bu 2 sene içerisinde, yani üniversiteye kadar olan süre zarfında neler yapabilirim? Neye odaklanabilirim? Hangi iş uygun olur benim için? Nelerle deneyim kazanmam gerek? Ne için deneyim kazanmam gerek?'' bunlar ve bunlar gibi daha nice sorular var kafamda. Gerçekten çok deliriyorum bu aralar. (Kendicimle delirmeceler) Kimi zaman çok heves geliyor, kimi zaman ise o heves yerini tembellik alıyor, sadece yatmak istiyorum. Ama hiç yattığıma denk gelmedim.

Her Şeyden Birazcık



Blogu kurduktan sonra bir çok şeyi öğrenme isteği geldi bana. Bu belki hayatım için önemli bir artı olacaktır.  Amma ve lakin neyi tam olarak öğreneyim bir türlü karar veremiyorum. (Ayran gönüllüyüm ya baya çalkalıyorum galiba şu gönlü). Blog'u açtıktan sonra cidden internette olan güzellikleri keşfettim. 

Ben 6,5 yaşındayken bilgisayar gelmişti evimize ve beraberinde de internet tabiikide. Küçükken çok fazla TV seyrederdim, bilgisayarı da sadece oyun için veya ödev için var olur zannederdim ve uzun seneler öyle kullandım. Orta okula geçince hayatın zorlaşacağını seziyordum, daha doğrusu bunu derslerin zorlaşmasından anlıyordum. 7. sınıftayken TV izleme alışkanlığımı yedim bitirdim. Dizi merakım olmaz, film izlemeyi pek sevmem zaten. Bildiğim, sevdiğim film varsa mesela, küçüklükten beri hevesim olan filmler oynatılırsa onları izlemekten bıkmam (Örümcek Adam, Daredevil). En iyi sosyalleşme ortamım 7. sınıfta okulda olan Tiyatro ekibine katılmam oldu. Ciddi manada dilim çözüldü sanki. (Buralarda anlatacaklarım var, ayrı bir yazı yazarım bunun için:) 8. sınıfta zaten liseye geçecek olma heyecanı vardı ve ortaokulun sonunda olma havasına sahiptik. Ders, ders, ders vb. şeylerle uğraşıyordum. Bazen deliliğim tutar odama kitlerdim kendimi, test kitaplarımı çözerdim. E tabii çalışkan çocuğuz. (Bi Galatasaray Lisesi'ni kazanamadık ama biz de çalışkandık be yavrum.)

Liseye geçince de 9. sınıfta boş boş geçti öyle. 10. sınıfa geçtiğim yaz sanayide hırdavat dükkanında çalışmam sanırsam beni etkilemişti. Az da olsa bir şeyler öğrenmiş olmam, sanayi hayatını tatmam, azcık da olsa benim için tecrübe oldu. Hiç değilse ticaretin ne olduğunu gördüm. 

Bu ara da kitap okumaya başladım. Küçüklüğümden beri zaten Yakın siyaset hep ilgimi çekmiştir, onunla ilgili bir kitap. ''Muhsin Yazıcıoğlu Suikastı''. Kitap okumayı sevmeyen ben buna iyi ki başladım. Sürüklüyor cidden de beni bu kitap. Yazılı olan Türkiye tarihi tamamen yanlış yazılmıştır, okullarda hep saptanarak öğretilmiştir. Ben ise babamında etkisiyle doğruyu öğrenmeyi amaçlıyorum. Bu yolda yanlış olmadığımı biliyorum.

Her şeyden birazcık olsun istiyorum şimdi hayatımda..

 Bayadır yazı yazmıyordum, yazmak istiyordum fakat yazmaya başlamıyordum. Bu yazıyı da başladığım vakit bitirdim. Bir şeye karar verince tamam olmuyor başlayınca tamam olabilir ancak. "Aslında başlamak, bitirmenin yarısıdır." Ben her yazdığımdan bunun sonucuna varabiliyorum.
Bu yazıyı Fatih Özdemir abinin blogunda gezerken heves ettim de yazdım hemen. 

www.fozdemir.com mutlaka ziyaret edin. Belki sizlerde hemen yazı yazma gereği duyarsınız. İnşallah Fatih abi görür ya bunu :)

Yorumlar

  1. bu yaşta bir plan yapmaya çabalaman çok güzel bir şey. biz 16-17'li yaşlarımız da yarınımızı bile düşünmüyorduk. takdir ettim, güzel bir yazı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, sağolasın :)
      Zamanın şartlarına bağlı ya her şey :)

      Sil
  2. Hedefleri koymuş biri olarak gözüküyorsun :)) Ne mutlu o zaman :) Hedeflerine ulaşman dileğiyle .. :)

    YanıtlaSil
  3. Hedefinin olması çok güzel bir durum.Yazında değinmek istediğim durum ise üniversite için daha 2 senen var ve 2 sene çok uzun bir zaman.Düzenli çalışarak hedeflerine çok rahat ulaşabilirsin.İlerlediğin yolda başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:)
      Evet bende öyle düşünüyorum İnşallah yaparım bişeyler :)
      Teşekkürler güzel dilekleriniz için :)

      Sil
  4. Haklısın abi, akıl edemedim :) Bir daha olursa yaparım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar