Bir Sabah Daha



Bir sabah daha geldi ve yine uyandım, tabi alarmla. Kulaklarımda "Hayvan gibi şiiy yapıyosunuz" sesleri yankılanıyordu. Alarmda Yeis Sensura vardı, fakat bu sesler yankı oluşturmuştu. Sabah duşumu almak için banyoya girdim fakat orada da duvarlar üstüme gelerek "hayvan gibi şiiiy yapıyosun yav" diyordu. Hayal mi görüyordum ne? O film gerçekten beni derinden etkilemiş olacak ki en iyi repliği artık aklımdan çıkmıyordu, kulaklarımda yankılanıyordu. Annem kahvaltıyı hazırlamış bağırıyordu "Hadi oğlum hayvan gibi şiyy yapıyosun ama çayın soğuyacak okula geç kalacaksın" diye. Ne olduğunu çözemedim alarm çalmıştı, uyanmıştım, hatta ben kapattıydım alarmı.. Nasıl olur, yoksa hayal mi görüyordum? 

Evden çıkıyordum, polarımı giyerken annem yine bağırıyordu. Tamam anne hadi görüşürüz diye çıktım. Babam arabayla götürüyordu beni. Kaldırımdaki arabayı ben indirdim, camı açtım babamdan "Hayvan gibi şiiyyy yapıyosun oğlum yaa" sesini duymuştum. Tamam baba ya ne yaptım hadi gidelim. Arabayla sağolsun babam yine bıraktı okula beni. Okula girerken cebimden telefonumu çıkardım tam saate bakacağım tam sol tarafımdaki güvenlikçi dayı bana sesleniyordu "Hayvan gibi i şiyy yapıyosun evladım yaavv" diye. Anladım ki geç kalmışım derse koydum telefonu cebime.

İlk ders en sevmediğim öğretmenin dersi idi. Seziyordum o da hayvan gibi şey yapacaktı bana, bundan emindim hayalde olmadığım kadar emindim. Sınıfın kapısına geldim, tıkladım ve sınıfa girdim. Öğretmen bana baktı ve bakmasıyla beraber "hayvan gibi şiiiiyyyyy yapıyosun oğlum yavvv nerede kaldın" sözünü söylüyordu bana. Dedim hocam özür dilerim ama siz de hayvan gibi bağırıyorsunuz yeaavvv, dedim. İlk ders yok yazdı... Yani bu öğretmen hayvan gibi şey yapmış oldu.

Bu hayvan gibi yapılan işlerden sonra moralim çok bozuldu, derslerde soğuk espriler aklıma geldiği halde bile yapamıyordum, yapmıyordum. 17 yaşıma girmek üzereyim amma ve lakin böyle bir şeyi ilk defa yaşıyor idim, resmen skandal. Son derslere geliyorduk. Lafı geçti tam yerinde harika bir espri patlatmıştım normalde sınıftaki herkes gülerdi ama bugün aynı anda 33 kişi hatta öğretmenimiz de dahil "Hayvan gibi şiyyy yapıyosun ama Oğuz yeaavvv" diye seslendiler bana. O an yerin dibine girmek istedim resmen, duvarlar üstüme üstüme geliyordu. Çıkışta polarımı giydim, çantamı taktım direk yoluma koyulup evime döndüm. 

Annem evde değildi anahtarı komşumuza bırakmıştı. Komşumuzun kapısını çaldım, komşu abla anahtarı vermeden "Bahadır sende hayvan gibi şiiyy yapıp hep geç kalıyormuşsun okuluna" sözünü söyledi. Şu günüm resmen oka sarıyordu(). Lanet ederek anahtarla eve girdim. Uzandım yatağıma, telefonumu elime aldım wi-fi'sini açtım ve 6 yeni mesaj vardı. 6 farklı kişiden aynı mesajı görüyordum. "HAYVAN GİBİ ŞİİYYY YAPIYOSUN YAVV" diye. Resmen ölmek istiyordum, bu nasıl bir gündü. Telefonuda masama doğru attım, uykuma daldım.

Rüyamda da aynaya bakıyordum ve kendi kendime "hayvan gibi şey yapıyormuşsun yeavv" diyordum. Hiç bir anlam çıkaramıyordum cidden.

Alarma 5 dakika vardı daha annemin sesini duyuyordum hafiften ''Bahadır oğlum hadi kalk, okula gideceksin hadi oğlum'' diyordu bana. Yanımda duran telefonuma baktım saat 8.00 alarma daha vardı ve kalktım. Her şeyin kabus olduğunu fark edince sevincimle kahvaltımı yapıp okuluma gittim.

Yorumlar

  1. Oğuz,merhaba.Yazını okurken çok etkilendim.Gördüklerimin,seyrettiklerimin içinden etkilendiklerimden şuur altının oyunlar yaptığı insanların içinde ben de varım.O kadar hoşuma gitti ki yazın...Giriş,gelişme ve sonuç..Su gibi aktı.Ben şimdi sana bir şaka yaparım ama,kaçarı yok!! ''Hayvan gibi bir şey yapmışsın be Oğuz...''Ben Hayvanseverim. Başarılarının devamını dilerim.Okumak gereklidir,ama yazabilmek ayrıcalıktır.Sevgilerimle oğlum.Ece teyzen.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Etkileyebildiysem birilerini bu beni mutlu eder :) Beğeniniz için teşekkür ederim :)
      Güzel dilekleriniz içinde çok teşekkürler :) Saygılarımla... :)

      Sil
  2. ha haaaa, şarkı sözü mü bu yani yaa yoksa bi filmden mi bu söz "şiiiy yapmak" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Youtube'da var repliğini yaz çıkar zaten. Malkoçoğlu adı :))))

      Sil
  3. Aslında bırakmıştım yokolmuş

    YanıtlaSil
  4. Rüyanın konusu güzelmiş :) Videoyu da şimdi izledim adamın şivesi hiç yabancı gelmedi derken adam hemşehri çıktı :) Ama adam Küfürbaz Haydo gibi saydırıyor. Fakat gerçekten de çevremizde "hayvan gibi bir şeyler" yapan insanlar çok fazla. Adam haklı. Bu arada videoyu yazıya uyarlaman -rüya ya da gerçek- çok iyi olmuş. İyi bir yazıydı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Evet bizim oralı, adam saydırıyor ama edebi çerçevede yansıtmaya çalıştım. Adam doğru söylüyor o zaman.. Beğeniniz için teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Aslanim, aferin 11 bin kilometre'de yazdiklarini okudukca hem mutlu oluyorum hem gurur duyuyorum. Allah eline kuvvet zihnine aciklik versin. Malezya' dan selam ve saygilarla aslan kardesim benim.

    YanıtlaSil
  6. Aslanim, yazilarini okudukca hem mutlu oluyorum hemde gururlaniyorum. Allah eline kuvvet, zihnine aciklik versin. Malezya'dan selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın abim. Aleykümselam. Bizim de dualarımız seninle...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar