Oha ! Dedik


-Deneme Amaçlıdır-
Kimya Kitabı 11. Sınıf Sayısal - MF. Okulun gurur kaynaklarının 11. sınıf sayısal sınıflarının kimya kaynağı olan kitap incelemesine hoş geldiniz ! 


Bu sene okulun ilk haftasında "Oha" kelimesini ilk onun üstünde kullanmıştık. ilk "Oha" mız onun içindi. Nedeni ise, 536 sahife kadar olmasıydı. Evet evet sadece 11. sınıfı kapsayan kitabın sayfa sayısı 536. Oha değil mi harbiden? Bunca senedir okuyoruz, ilk defa Matematik ders kitabından daha kalın bir kitap görmüştük. Her şeyin bir ilki varmış bunda da.


Yayınevi: Evrensel İletişim Yayınları

Basım Yılı/Yeri: 2015 / Ankara

Yazarı: Hilmi BADUR (N'aptın dayı sen?) 

Geçerli yıl aralığı: 2015 - 2016 sezonu + 5 yıl

Ünite Sayısı: 6 ÜNİTE


Birde arkasında Ücretsiz olduğu yazıyor, 11 sınıf tanıdığınız varsa temin edebilirsiniz.

Kitap'a;

O narin sayfalarını açarken eski günlerin seninle ilgili olan esprisini 'O kimya?' yı aklıma getiriyordum hep. Zamanında çok gülüyorduk, şimdilerde de gülüyoruz. Demek ki komik. Ama şimdi gülmüyorum fark ettiysen.. Çünkü sana olan duygularımı kelimelere dökmeye çalışıyorum şu an. ''Susar mısın gerizekalığğğğ kız ağloyooo!!'' triplerini kesen ergen kızlar gibi. Evet o sayfalarını her açtığımda mühendis olma hayallerimi çalar gibi geliyorsun ama benim lügatımda hayallerden vazgeçmek yoktur koçum! Bana zaten sen değil, Fizik ve Matematik gereklidir. (Bana sizi gerek sizi)  Kendini fazla bişey sanma.


Kitap, genel olarak güzeldin lakin kalınlığınla bizi çok korkuttun açıkcası. Hayallerimizi yıkar gibi oldun. Okul olarak baya sarsıldık, öyle böyle değil. Halbuki bu kadar kalın olmana ne gerek vardı ki? Altı üstü 10 soru çıkacaksın LYS'de, neyin tribi bu? Bu kadar kalın olmaya gerek yok, azıcık adam olsan kafidir. Ama nerenden çıkacak, işte burası sıkıntı, güvenemiyoruz. Allah senin belanı versin!

Yorumlar

  1. kendi 11. sınıfım geldi aklıma. aah ah en güzel yıllarımdı be yaşlanmış hissettim :) neyse ki sayısal öğrencisi değildim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman arada sırada okuldan da bahsedeyim, büyüklere maziyi hatırlatayım :) Mühendis olmak hedefimiz bakacağız icabına İnşallah artık :D

      Sil
    2. inşallah en mutlu olacağın işi yap :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar