Youtuberlar Yada Yutubçular

Başlıktan da anlaşılacağı üzere takip ettiğim youtuberleri yazmak istedim. Gerçekten youtube ilk başlangıcından bu yana dek çok çok fazla büyüme kaydetti.. 2015'in de bitmesi itibariyle çok büyük bir platform olarak 2016'ya girecek. Bununla birliktede çok fazlaca artan youtuber sayısıda malum. Bu işi Türkiye'de yapanlar da var çok şükür ki. İzlenme sayıları yabancılara göre çok az ama biz izleyiciler onları izleyerek bu işi sürekli yapmalarını sağlayalım. 

Neyse lafı uzatmayalım, başlayalım.

Eskiden TAA karakteri olan Ekin Kollama 124.000 aboneye sahip kendi kişisel kanalında çeşitli vloglar çekiyor. Eski işini (Teknoloji) burada da bırakmamış gözüküyor. İzlerken sıkılmayacağınız vlogları ben de beğenerek izliyorum.



2- MuratAbi GF (Gönüllerin Fedaisi)
Bu kanalda daha çok oyun videosu olan Murat Engin samimi dili ile ve kilolu olmasıyla kilolu insan üslubunu çok iyi yansıtıyor ve 913.000 kadar aboneye sahip olarak Murat Engin çok seviliyor gibi. Hediye gönderenlerde oluyor severleri arasından. Videolarında da kendisine gelen hediyeleri bizlere de tanıtarak bizlerin merakını gideriyor.....




3- Enes Batur NDNG (NewDay NewGame)
Şu an youtube'da günlük izlenme olarak ilk sırada yer alan Enes Batur ciddi manada çokça emek vererek youtube'da yer alıyor. 800.00'e çok yakın olan abone sayısına oranla günlük izlenme olarak en iyisi Enes Batur'dur. Bu arkadaşa her kim ne derse desin ben bu çocuğu takdir ediyorum. Ve bazı oyun videolarını da severek izliyorum.

Yorumlar

  1. Hoyaaa ben Enes'i görmüştüm ! *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gerçekte gördüm demek istedim de anlaşıldı mı bilmiyorum :)) Hiç YouTuber gibi gözükmüyor gerçekten :)

      Sil
    2. Hee anladim yanlış anlamisim :) O da Antalya'da zaten :)

      Sil
  2. Youtuber değilim ama benimde kendi yazdigim şiirleri seslendirdiğim bir youtube kanalim var.Benide ziyaret edersen cok mutlu etmis olursun.İlgini ceker mi bilmem tabi ama :) Yeni yilin kutlu olsun.Sevgiler..
    "Youtube kanalim ayni isimde"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım ziyaret ettim, güzel bir şey bu da. Devam etmen dileğiyle :) Mutlu, huzurlu yıllar :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar