Son - Başlangıç - Yenilik

oyunolog blog

Ergenus olarak hayatıma devam etmekteyim. Burada fazla yokum ama yaşıyorum yani çok şükür. Bir dönemim daha bitti. Mutlu son diyeceğim amma nerede mutluluk.. 2. dönem daha var. 11 yıl olacak ben okula başlayalı Maşallah. Şu an ne yazayım diye düşünüyorum cidden.

11. sınıfın 1. dönemini bugün itibari ile bitirmiş bulunmaktayım. Bir teşekkür daha aldım 2. dönem yükseltmek umudu ile "öd" diyorum. Tabiikide saçma mizahlara devam edeceğim, hiçbir şey durduramaz bunu. Mizahlarla ayaktayız, ayakta isek. Dua edin 2. dönem takdir alayım İnşallah. Yaklaşık 2 haftadır ders felan çalışmıyorum zaten. 1 ay önce de telefonu değiştirdim.  Külüstürden kurtuldum artık. Babam kendisine Lg G4 alınca banada eski telefonu Sony Xperia m2'yi verdi. Orta seviye telefon olmasına rağmen telefona 50 uygulama yükledim. Kamera harici her şeyinden memnunum genel itibari ile. İlerleyen vakitlerde Samsung'u eleştiren yazı yazabilirim. Çünkü Samsung parası çok olan müşterilerine kaliteli telefon yapıyor. Ama parası orta direk olanlara çok düşük seviye bir kaliteye sahip telefonları satabiliyor. Bu yüzden Samsung telefonlar gözümden düşmüş bulunmakta. Çok yaşa Sony Xperia!

Bundan bir önceki, en son yazımın güzel olduğunu zannediyorum. Güzel de yorumlar aldım. Hayatta daha fazla online olup çevrimiçi yazılar yazacağım İnşallah.  Bir seriye sahip olacak kişisel blogum.
Fark ettiyeniz artık 'her şey'den çıkıyorum. Belli odak noktalarını hedef almaya çalışıyorum.

Eveeet asıl olayımıza gelelim!!!

Babamdan bu telefonu aldım alalı Google Play Store'dan ekran videosu çekme programı arıyordum ama rootsuz olacak. Çünkü geçmişte kullandığım cihazlarda bazı root maceraları yaşamıştım. Pek de güzel anlar değildi bu yüzden artık yapmamaya çalışacağım. Yaklaşık 1-1,5 hafta önce rootsuz bir ekran videosu çeken program buldum. Bunu neden arıyordum? Telefonda oyun oynarken videoya kayıt almak için. Bunu yapınca ne olacak? YouTube'a video koyacak olabilirdim. 
Bu kararımı gerçek hayata geçirdim ufaktan. 18.01.2016'da Wordpress'te basit bir blog açtım. Hem bu sayede wordpress'i de öğreniyorum. Odak noktası 'mobil oyunlar' olan bir blogum var artık! 

"OYUNOLOG" adlı blogumda mobil oyunlar oynayıp oyunlarla ilgili yazı yazıyorum bloga kaydediyorum. Oyunların ekran resimlerini yazılara koyuyorum. YouTube'a da çektiğim oyun videolarını koyuyorum ardından blogda yazının içine koyuyorum. Böylelikle hem bloguma bakıyorum hem de YouTube kanalıma bakmış oluyorum. (sadece oyun değil uygulama da olabiliyor)
Diğer blogumu ziyaret ederek, YouTube'da videolarımı izleyerek şu ergen kardeşinizi çok fazla sevindirmiş olursunuz. 



HER TÜRLÜ ÖNERİ, ELEŞTİRİ, YORUM, TAVSİYE VB. ŞEYLERE AÇIĞIM.

Yorumlar

  1. Oluor gibi oguzcum bana da beklerim...

    YanıtlaSil
  2. Kanalınız başarılı, stick hero'yu hemen indiriyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar