Günlük Yaşamda Online Olmak #3


Bu yazıyı Maslak'taki askeriye'ye giderken yazıyorum. Saat 14:59 tarih 03.02.2016 Çarşamba günü . Teyzemin oğlu abim ile Mecidiyeköy'de inip metroya bindik. Telefon zaten çekmiyor. Çok da kalabalık değil cidden. Şöyle bakıyorum da yaklaşık 50 kişi görebiliyorum 2 kişinin elinde telefon görüyorum kendimi de sayarsam 3 oluyor. 2 tane albino insan görüyorum. İlk defa hayatımda 2 tane albino birden görüyorum fakat kardeşler yanılmıyorsam, benziyorlar da. 
Çeşit çesit insanlar elbette var, bugün gördüğüm kızların yüzü Maşallah parıl parıl parlıyor her gördüğüm kız fondoteni iyi sürmüş olmalılar. Kapalısı da parlıyor, açığı da. Makyajı az yapanlar da var tabii onlar bence daha iyi olsa gerek. Metro'nun kapısının iç deseni de göze güzel gözüküyor. Kareli çizgili gri siyah desenler var, İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve metronun simgeleri var, baya güzel geliyordu göze. Survivor'ın reklamları yine her yerde karşımıza çıkıyor. Metro biraz daha boşalmış, kafamı sağa çevirince diğer peronları da görebiliyorum ufuk çizgisini de görüyor gibiyim. 
Metro giderken döndüğü olduğunda da peronlar ters yönde dönüyor ya bakınca acayip zevkli oluyor ya. İnsanlarin kimisi ayağını normal şekilde uzatmış oturuyor, kimisi toplu bir şekilde oturuyor ayni oturana nadir rastlanır. 

Şimdi Maslak'taki İl Jandarma Komutanlığı'nda bir asker ziyaretini yapıp metroya geldim tekrardan. Atatürk Oto Sanayi durağından bindim. Saat 16:34 ilk olmasada 3. durak olduğu için metronun ilk peronları neredeyse bomboş. İlk durağı geçtikten sonra aklımdan geçiyor zaten "buralar zengin yerleri" felan diye. İlerleyen duraklarda garip garip tipler biniyor. 2 adet abla bindi. Dansçı gibi tipleri var, giyimleri de öyle. Kesin Taksim'e gidiyorlar, diyeyim burada. (Levent'te inmişti biri) Yine bakıyorum toplamda 5 kişinin elinde telefon var benle beraber 6 kişiyiz. Bu iyi bir şey aslında insanlar etrafındakilerini keşfediyor,  tıpkı benim de yazı yazmak için etrafıma bakmam gibi. Yaşlı teyzeler var makyajlı takyajlı belli ki kendilerini genç hissediyorlar. Üniversiteliler, bizim bir üst versiyonlardan da çok görüyorum metroda. Her yerdeler anasını satayım. Duraklar ilerledikçe metro kalabalıklaşıyor.. İstanbul'a giriyorduk resmen. İnsanların giyimlerinde siyah, mavi, kahverengi renklerini ve tonlarını görüyorum başka renk kullanılmıyor gibi. 

Ayakta duran bir abinin elinde iphone 6'sını powerbank ile şarj ediyordu. Şimdi bende düşünüyorum üni'ye başlayınca öyle bir konsept yapıcam diye. Her zaman ileriyi görmeye çalışırım. Bugün hava çok güzeldi ama bir çok insan hala bot giyiyordu, kış modundan çıkamamışlardı. 
İyice kalabalıklaşmıştı metro Mecidiyeköy durağında. Oturduğum için kafayı kaldırmıyorum, taktik buydu. Lakin yaşlı birilerini de görmedim zaten.

Yorumlar

  1. Güzel zaman geçirmişsin :) Yalnız yılı 3016 :) diye yazmışsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın :)
      Hemen düzelteyim, uyarı için teşekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar