Keşif Sonucu Geliştirmek


Liseli ruhumla, bedenimle bilgisayarın başına geçip yazıyorum bu mısraları. Bu aralar aşırı yoğunum yani öyle olmam gerek. Hem iş olarak hem de düşünce olarak. 11. sınıfın 2. dönemi de başlayalı 1 hafta oldu. Okulda kursta başladı sabah 9'dan akşam 18'e kadar okuldayız 4 gün boyunca. 1 günde çıkışta tiyatro provamız oluyor. Yani Bu dönem okuldan sonra hiç boşluğum olmayacak, baya yoğunum ya. 

Blog için, bloglar için, YouTube için,  içerik üretmek için vb. şeyler o kadar çok düşünüyorum ki somut projelerde aklıma geliyor aslında. Lakin bunları şimdi uygulayamam. Bunlara ilk adımımı atmam için yazın babamın beni abimin yanına Malezya'ya göndermesini bekleyeceğim. Oraya gidersem yurtdışında düşüncelerimin ilk adımlarını atabilirim diye umut ediyorum. 12. sınıfta ise zaten hiçbir şey yapamayacağım. Üniversiteye kadar olan süre zarfında önümüzdeki yaz tatili benim için son şans olacaktır. Eğer ki İnşallah gidersem kendimi birazcık geliştirmek istiyorum orada. Hem dil olarak hemde kültür ve özgüven olarak. Üniversitede ise İnşallah aklıma daha çok şey gelecek ve ben de bunları gerçek hayatta uygulamaya çalışacağım.

Dil ve Anlatım'dan dergi yapacağız bu dönem sınıfça ve bunu Publisher programıyla yapacağız. Bugüne kadar bu programı hiç kullanmadım geçen haftaki derste Dil ve Anlatım hocamız sağolsun gösterdi bize. İyi ki gösterdi iyi ki böyle bir ödev verdi bize, bende derginin "Teknoloji, İnternet" bölümünü hazırlayacağım. Dergimiz yaklaşık 40 sayfa kadar olacak ve her konuya sahip olacaktır. Dillerden müziğe, tiyatrodan filmlere, tarihten doğaya, internetten oyunlara kadar bir çok içerik bulunduracak içerisinde. İnşallah dergi tamamlanınca blogumda yayınlama gibi planımız var hocamla. 

İlk dönemde İngilizce'den proje almıştım onda da ben kendim dergi hazırlayacağım. Yine konum Teknoloji bunda da. Mobil teknolojiye de yer vereceğim. Bu ödevimi de Publisher'dan yapmaya karar verdim ve bugün ilk deneyimimi yaptım. Burada da paylaşmayı istedim. İyi ki Publisher'ı fark ettim ilerleyen zamanlarda (1 ay da olur, 10 yıl da olur bu zaman) bu programla güzel içerikler oluşturabilirim diye düşünüyorum.

Publisher'dan ilk deneyimim:

ingilizce dergi oguzbhdr


HER TÜRLÜ ÖNERİ, YORUM, FİKİRLERE AÇIĞIM. 
DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK İYİ OLUR.

Yorumlar

  1. Dostum sana bir tavsiye vereyim mi ? Saatlerce çalışmakla bir şey başaramazsın. Hayata sadece bir kere geliyorsun. Tüm yaşamını bir düzene sokabilir ve buna göre hareket edebilirsin. Gerektiğinde ders gerektiğinde dolaşman lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyen için teşekkürler.
      Bende zaten her daim çalışamam dersleri. Düzene sokmam lazım hayatımı İnşallah. Düzen önemli cidden de ama o da şimdilik bende yok. İlerleyen zamanlara bakalım.

      Sil
  2. Bütün ideallerinin gerçekleşmesi dileğimle Oğuz.Hepsini uygulayacak ortam bulursun inşallah oğlum.Sevgilerimle.Ece teyzen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim saygıdeğer büyüğüm. İnşallah bulurum güzel ortamları. Saygılarımla :)

      Sil
  3. Ablacım maşallah sana. Bence tiyatro provalarınızı da paylaşabilirsin yazacak vaktin olursa.dergi paylaşımlarını da dört gözle bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. Üniversite olarak ne istiyorsun veya bölüm olarak? Umarım istediğin sonucu alırsın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gec cevaptan dolayi özür dilerim :(
      Yazilim mühendisliği veya bilgisayar bilimleri istiyorum guzel dilekleriniz için teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar