EN İYİ SEYAHAT/GEZİ BLOGLARI

Çevremdeki bir çok insanın bildiği üzere 2016 yaz tatilimi yurtdışında, başka bir ülkede geçirmiştim. Malezya'ya gitmiştim. E tatil yapıyorum tabii, o zamanda benim fazlasıyla boş vaktim olmadı değil. Bu vaktin çoğunu da internette, sosyal medyada, bloglarda bir şeyler okuyarak, bir şeylere bakarak zamanımı harcadım. Başka ülkeleri, başka şehirleri araştırdım hep. Bunun için de en çok bloglara denk geldim. Bu sebeple en sevdiğim seyahat bloglarını sizlere burada derleyeceğim.

Hadi başlayalım.

Emre Durmuş - Yol Günlükleri blogundan

Genç olduğu için bana en çok ilham veren bir insan. Üniversiteyi bırakıp dünyayı gezmeye başlamış. Dünya turu için üniversiteden vazgeçmiş. Üstelik İstanbul'da Elektrik-Elektronik Mühendisliği bölümü okuyormuş zamanında. Benim gibi lys sayısal öğrencileri bilir, o bölüm iyi bir ders çalışma ister. Benim yaşıtım olup kafayı üniversiteye takan bir çok insan lan manyak mı lan bu diyen çok olur, biliyorum. Ama adam yapmış. Üniversiteyi 3 yıl okuduktan sonra kararını alıp yola koyuvermiş kendini. Ben daha bir şey anlatmayayım zaten bloguna girer her şeyine bakarsınız. Bu arada yolu açık olsun!


Deniz Pehlivan - Bir Hayalin Peşinde blogundan

Deniz abimizde genç yaşında saçları dökmüş, muhtemelen benimkide o yaşlarda dökülecek hemen.. Genç yaşına rağmen bayağı yer gezmiş. Bakmış gezmek iyi fena ben işimden vazgeçeyim tek işim gezmek olsun, blogum olsun demiş. Kendisini tamamen gezmeye ve gezilerini paylaştığı bloguna adamış bulunmakta. Ben sormuştum sosyal medyada kendisi finans alanında çalışıyormuş önceden ama şimdi dediğim gibi çalışmıyor. Blogun linkini bıraktım gerisi sizde. 

Öykü ve İdil - Oi TheBlog'dan

Bu iki ablamızda tahmin edilebileceği üzere iki yakın arkadaş. İkisi küçük yaşlardan beri yakın arkadaşlarmış. Her zaman birlikte geziyorlar. En büyük hayranlığım iki arkadaşın birbirine sıkı bir şekilde bağlı olmaları ve her şeyi birlikte yapmaları. Bu denli ortak noktalarda buluşabilecek bir arkadaşa sahip olmaları onları şanslı kılmış. Benimde gezme hayallerimin olduğu yakın arkadaşımla beraber en büyük idollerimiz bu blogun sahibi insanlar. Kim bilir ilerde neler olabilir. Hikayelerini merak ediyorsanız, yazılarına da göz atacağınız blogun linkini gözünüzün önüne koydum, buyurun. (İkisi de üniversite bitirmiş ancak bölümleriyle alakaları yok, bunu da belirteyim)




Cansu Elter - Life in 3 Words blogundan

Cansu Elter ablamız ise yerleşik hayatından, ofis hayatının getirdiği gına yüzünden vazgeçmiş. En iyi ilhamı açıkcası bu blogdan alacaksınız gibime geliyor. Açık açık anlatmış her şeyi. İşten vazgeçince dünya turu için tüm eşyalarını satmış bir plan yapmış ve plan uygulanınca çıkıvermiş dünya turuna. İlk başlarda Afrikada'ydı şimdi ise Güneydoğu Asya'da geziyor. Sizinde ilham alabilmeniz umuduyla, link yukarıda.

Hepsi birbirinden güzel şekilde geziyorlar. Hepsinin yolu açık olsun !

Yorumlar

  1. Emeğinize sağlık, bir kaç blog biliyordum ama sayenizde bir kaç daha ilave etmiş oldum gezi bloglarına. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar